ناموجود

هارد اکسترنال ADATA مدل 2TB – HD720

گارانتی :

ناموجود

۴,۶۱۹,۰۰۰ تومان

قیمت برای شما :
133 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!
هارد اکسترنال ADATA مدل 2TB - HD720 - 2

7 روز ضمانت بازگشت کالا

هارد اکسترنال ADATA مدل 2TB - HD720 - 3

تضمین قیمت

هارد اکسترنال ADATA مدل 2TB - HD720 - 4

پشتیبانی 24 ساعته

هارد اکسترنال ADATA مدل 2TB - HD720 - 5

ضمانت اصالت کالا

هارد اکسترنال ADATA مدل 2TB - HD720 - 6

امکان تحویل فوری در تهران

هارد اکسترنال ADATA مدل 2TB - HD720 - 7

ارسال به کل ایران

هارد اکسترنال ADATA مدل 2TB – HD720  با طراحی ظاهر اسپرت و مدرن، که به روی آن نقاطی شش ضلعی دیده می‌شود، جذاب‌تر شدن ظاهر این محصول را چند برابر کرده است. به گفته ADATA این مدل از سه لایه مختلف ساخته شده تا در برابر انواع آسیب ها و صدمات دوام بیاورد.

هارد اکسترنال ADATA مدل 2TB – HD720 با دارا بودن مقاومت بالا در برابر نفوذ آب حتی در صورت بسته بودن درگاه خروجی، میتواند به مدت 2 ساعت در عمق 2 متری دوام بیاورد؛ به همنی دلیل توانسته گواهی IP68 را به دست بیاورد.

به‌علاوه این گواهی به معنای مقاومت کامل در برابر گرد و خاک و شن و ماسه هم هست و شما با خیال راحت می‌توانید این هارد را همه جا از جمله مسافرت و پیک نیک همراه خود داشته باشید. این محصول از گواهی نظامی MIL-STD-810G نیز برخوردار است و در صورت سقوط از ارتفاع 1.8 متری می‌تواند همچنان بدون مشکل به کار ادامه دهد که یک عملکرد تحسین‌برانگیز برای هارد اکسترنال ADATA مدل 2TB – HD720  است.

هارد اکسترنال ADATA مدل HD720 ظرفیت 1 ترابایت

دارا بودن سنسور G-Shock

دارا بودن سنسور G-Shock (با کد چیپ AH1513) در این هارددیسک به نقطه‌ی قوت مدل HD720 تبدیل شده است.

سنسور G-Shock در زمان واردآمدن صدمات و ضربات ناگهانی به هارد دیسک ADATA مدل HD720، عملیات خواندن و نوشتن را به‌صورت موقت متوقف می‌کند تا از آسیب‌رسیدن به پلاترها و هد جلوگیری کند و اطلاعات کاربر آسیب نبینند.

به محض برگشتن هارد دیسک به وضعیت نرمال، عملیات متوقف‌شده از سرگرفته می‌شود. ADATA یک نرم‌افزار داخلی به ‌نام HDD Password Tool را برای رمزگذاری روی داده‌های هارد دیسک HD720 در نظر گرفته‌ که با وجود آن اطلاعات شخصی داخل هارد دیسک مصون خواهند ماند.

چراغ LED موجود در پایین هارد اکسترنال ADATA مدل HD720  با دو رنگ قرمز و آبی و با دو حالت ثابت و چشمک‌زن به شما وضعیت عملکرد هارد اکسترنال را نشان می‌دهد. این چراغ LED در حالت عادی اتصال هارددیسک به کامپیوتر به رنگ آبی است و در زمان انتقال اطلاعات با همان رنگ آبی چشمک می‌زند؛ اما در زمان واردشدن شوک به هارددیسک و فعال‌شدن سنسور G-Shock این LED به رنگ قرمز چشمک‌زن درمی‌آید.

در شرایطی هم که مشکل اساسی برای هارددیسک به وجود بیاید، شاهد رنگ قرمز ثابت این LED خواهید بود. وجود این LED به‌خودی‌خود ویژگی مثبتی است. تنها مشکلی که وجود دارد این است که برای دیدن رنگ آن باید از هارددیسک، بدون روکش سیلیکونی استفاده کنید؛ زیرا درپوش پورت USB‌ پس از وصل‌کردن کابل، دید این LED را مسدود می‌کند.

هارد اکسترنال ADATA مدل 2TB - HD720 - 1
هارد اکسترنال ADATA مدل 1TB - HD720

ابعاد این هارد برابر با 129.4 * 97.9 * 20.2 است و وزن آن به 223 گرم می‌رسد. سیم رابط هارد اکسترنال ADATA مدل HD720  دور هارد قرار گرفته و همیشه همراه شما می باشد تا در صورت لزوم به اتصال، بدون مشکل بتوانید دیتاهای خود را منتقل کنید.

هارد اکسترنال ADATA مدل HD720 با یک روکش سیلیکونی پوشانده شده که از آن در برابر ضربه محافظت می‌کند. استفاده از پترن لانه زنبوری در روکش هارد اکسترنال ADATA مدل HD720 ظاهر زیبایی به آن داده است. این هارد در برابر ضربه، شوک و سقوط از ارتفاع مقاومت می باشد.
مشخصات فنی هاردظرفیت: 2 ترابایت
سایز هد: 2.5 اینچ
درگاه اتصال: USB 2.0, USB 3.0
منبع تغذیه: ندارد
نوع اتصال: باسیم
نشانگر LED: دارد
سرعت انتقال داده: در حالت USB 3.0 با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه و در حالت USB 2.0 با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه
مقاوم در برابر آب: بله
سازگار با سیستم‌عامل‌های: Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS X 10.6 and above, Linux Kernel 2.6 and above
اطلاعات تکمیلیتوضیحات نشانگر LED: رنگ آبی ثابت: روشن بودن هارددیسک رنگ آبی چشمک‌زن: انتقال داده رنگ قرمز چشمک‌زن: فعال شدن حسگر G Shock رنگ قرمز ثابت: بروز خطا
0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هارد اکسترنال ADATA مدل 2TB – HD720”