در صورتی که از زمان رسیدن کالا به دست مشتری بیشتر از 14 روز نگذشته باشد و کالای شما دچار مشکل فنی شد که نیاز به مراجعه به گارانتی داشته باشد میتوانید درخواست مرجوع کردن کالا رو بدهید (هماهنگی و تاییدیه الزامی میباشد)در صورتی که کالای تحویل شده با کالایی که سفارش داده اید مغایرت داشته باشد تا 24 ساعت پس از تحویل مهلت دارید که به پارس لند آی تی اطلاع دهید و نسبت به مرجوع کردن آن اقدام کنید کالا به هیچ وجه نباید خط و خش و مشکل ظاهری داشته باشد و اقلام همراه کالا هم باید همراه کالا مرجوع شود جعبه اصلی کالا باید سالم باشد و به هیچ وجه روی جعبه آدرس و نوشته نباشد . نحوه ارسال کالای مرجوعی فقط و فقط از طریق شرکت پست و تیپاکس و چاپار انجام میشه و هزینه برگشت کالا و ارسال مجدد آن به عهده مشتری هست مرجوع کردن کالا بدون درخواست و هماهنگی باعث عدم تحویل کالا از سوی پارس لند آی تی میشود
تا 14 روز بعد از تحویل کالا مهلت تست دارید
بله در صورتی که هنوز کالا را باز نکرده باشید(پلمپ باشد) و بیشتر از 24 ساعت از زمان تحویل نگذشته باشد میتوانید آن را مرجوع کنید
بعد از این که درخواست مرجوعی کالای خود را به صورت تلفنی به کارشناسان ما اطلاع دادید و تایید مرجوعی رو گرفتید کالای خود را ارسال میکنید بعد از تحویل کالا به پارس لند آی تی و تایید مشکل فنی روند تایید و ارسال کالای جایگزین(کالای پلمپ) حداکثر 4 روز کاری طول میکشد و هزینه ارسال مجدد کالا به عهده مشتری میباشد
اگر بیشتر از یک ماه گذشته باشد بر اساس تاریخ فاکتور پارس لند آی تی محاسبه میشود
بله هنگام تحویل سفارش باید بسته بندی سالم و بدون هیچ گونه ضربه خوردگی و آسیب دیدگی باشد اگر بسته بندی پارس لند آی تی آسیب دیده بود به هیچ وجه بسته را تحویل نگیرید و به کارشناسان ما (داخلی 318) اطلاع دهید تا روند ارسال مجدد سفارش انجام شود
وارد سایت پارس لند آی تی شود سپس وارد حساب کاربری خود شوید در قسمت سفارشات.توضیحاتی که مربوط به نحوه ارسال و کد پیگیری هست رو میتونید مشاهده کنید یا تماس بگیرید
بازگشت وجه حداکثر ۷۲ ساعت بعد از خرید شما طول میکشد(چون وجه شما در روز کاری بعد به حساب پارس لند آی تی واریز میشود) و وجه فقط به شماره حسابی برگشت داده میشود که از طریق آن پول واریز حساب شده است
بله فقط جهت تسهیل در تحویل کالا و جلوگیری از اتلاف وقت حتما با کارشناسان فروش آنلاین هماهنگ کنید یا اینکه کالای مورد نظر خود را درسایت انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید و گزینه تحویل در فروشگاه حضوری را انتخاب کنید در هر صورت جهت تحویل حضوری باید حتما به صورت تلفنی با کارشناسان ما هماهنگی صورت بگیرد
بله در صورتی که مشتریان گرامی دسترسی به اینترنت را ندارند با به هر شکلی امکان خرید اینترنتی را ندارند در صورتی که آدرس ثابت و تلفن ثابت(باید فعال باشد و امکان بر قراری تماس وجود داشته باشد)داشته باشند میتوانند ثبت سفارش کنند. توجه داشته باشید که در صورتی که به صورت تلفنی ثبت سفارش کنید شامل امتیازات خرید اینترنتی نمیشوید
خیر پرداخت در محل فقط مختص شهر تهران است
بله در هنگام ثبت سفارش در قسمت پرداخت .گزینه پرداخت در محل یا تحویل در فروشگاه های حضوری پارس لند آی تی رو انتخاب کنید و با هماهنگی قسمت ارسال کالا میتونید سفارش خود را حضوری تحویل بگیرید
بله جهت درخواست فاکتور رسمی قبل از خرید با کارشناسان پارس لند آی تی تماس بگیرید
ارسال کالا در تهران اگر تا قبل از ساعت 15 باشد همان روز و اگر بعد از ساعت 15 باشد روز بعد از طریق پیک انجام میشود هزینه ارسال پیک رایگان هست ارسال کالا به شهرستان از طریق شرکت های حمل و نقل تیپاکس.پست و چاپار انجام میشود و سفارش همان روز یا نهایت روز بعد ارسال میشود و بین یک الی پنج روز کاری طول میکشد تا تحویل مشتری شود.هزینه ارسال به شهرستان نسبت به مبلغ سفارش ارزیابی شده و به سفارش شما اضافه خواهد شد
بله در هنگام انتخاب کالا و قبل از کلیک بر روی گزینه خرید شما میتوانید گزینه …نصب ویندوز و برنامه ها به صورت رایگان…رو انتخاب کنید تا این کار برای شما انجام و سپس کالای شما ارسال شود
بله ظرف مدت ۲۴ ساعت باید به کارشناس ما اطلاع دهید بیشتر از مدت زمان اعلام شده طول بکشد درخواست مرجوعی شما پذیرفته نمیشود
بله قبل از ارسال سفارش خود با کارشناس پارس لند آی تی تماس بگیرید و بهشون اطلاع بدید در ضمن فقط رم و هارد نوتبوک ها قابل ارتقا هست
بله بعد از ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هزینه ویندوز اورجینال و همچنین زمان نصب آن را به شما اعلام کنند.
بله در تهران از طریق پیک(هزینه ارسال در حالت عادی در تهران رایگان هست ولی ارسال فوری به عهده مشتری میباشد) و شهرستان از طریق ترمینال مسافربری یا از طریق هوایی ارسال میشود.