آماده سازی سفارش:

زمانی که خریدار سفارش خود را ثبت می نماید، در صف پردازش سفارشات قرار می گیرد. مدت زمان انتظار برای پردازش و آماده سازی سفارشات مشتریان عزیز از ۱ تا ۲۴ ساعت متغیر می باشد.

در تعطیلی های، مناسبت های تبلیغاتی و مواقعی که به دلیل نوسانات بازار میزان فروش فرای حد انتظار می گردد، ممکن است زمان انتظار آماده سازی سفارشات بیشتر از حالت عادی باشد.

کلیه واحدهای امور سفارشات، انبار و بسته بندی ، برای آماده سازی هرچه سریعتر سفارشات در جهت رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان عزیز نهایت تلاش خود را انجام می دهند.

قابل توجه:

۱-هزینه تیپاکس پس کرایه می باشد به این معنا که در هنگام تحویل بسته، توسط شرکت تیپاکس از مشتریان دریافت می گردد. مشتریان گرامی در این سایت صرفا هزینه بسته بندی را پرداخت می نمایند. ارسال با تیپاکس فقط مختص مشتریان غیر تهرانی می باشد. مبلغ ۸۰۰۰ تومان جهت بسته بندی یک بسته متوسط از شما در سایت دریافت می گردد، در صورتیکه اقلام کالاها از یک کارتن متوسط بیشتر شود هزینه بسته بندی مجزا بر اساس تعداد اقلام شما متعاقبا دریافت خواهد شد.

۲- هزینه ای که برای ارسال با پست می پردازید شامل هزینه پستی، هزینه بیمه پستی و بسته بندی می باشد.

۳-برای مشتریان تهرانی، هزینه پیک به عهده مشتری می باشد. مشتری میتواند پس از اطلاع از آماده بودن سفارش، شخصا پیک یا اسنپ باکس را برای دریافت سفارش خود ارسال نماید. این سایت هیچ مسئولیت و منفعتی در مقابل هزینه پیک مشتری ندارد. لطفا در هنگام انتخاب روش حمل نقل، به مبلغ قیمت پیک به نسبت محدوده آدرس خود توجه فرمایید.

۴-مشتریانی که مایل به دریافت بسته خود از طریق باربری هستند، لطفا نوع باربری را در قسمت توضیحات ذکر کنند، لازم به ذکر هست هزینه پیک درون شهری از انبار تا باربری به عهده مشتری می باشد، مبلغ ۸۰۰۰ تومان جهت بسته بندی یک بسته متوسط از شما در سایت دریافت می گردد، در صورتیکه اقلام کالاها از یک کارتن متوسط بیشتر شود هزینه بسته بندی مجزا بر اساس تعداد اقلام شما متعاقبا دریافت خواهد شد.

– ارسال با پیک

برای مشتریان تهران ارسال با پیک سریعترین روش می باشد. مامور پیک موظف است کالاهای مشتریان را صحیح و سالم تحویل ایشان نمایند و لازم است مشتریان قبل ازتحویل گرفتن و امضای رسید کالا آن را از لحاظ شکستگی و سلامت فیزیکی کاملا چک نمایند. دقت نمایید که این روش شامل حومه تهران نیست.

زمان ارسال:
پس از آماده سازی سفارش، زمان ارسال با پیک تقریبا ۱ ساعت می باشد (غیر از زمان های شلوغی غیر قابل پیش بینی خیابان ها).

هزینه ارسال:
هزینه ارسال مطابق تعرفه پیک (با توجه به موقعیت زمانی و مکانی متغیر می باشد و توسط شرکت های پیک معین می گردد، کامپیوتر پارسیان به هیچ عنوان در این هزینه منفعت مالی ندارد.)

– ارسال با پست

ارسال با پست، مقرون به صرفه ترین روش ارسال برای مشتریان شهرستان می باشد. عموما ارسال با این روش تا درب منزل یا محل کار مشتری ۲ تا ۳ روز طول می کشد. چنانچه ارسال کالای شما با پست باشد جهت پیگیری وضعیت مرسوله خود در هر زمان می توانید به سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست مراجعه و شماره مرسوله خود را وارد نمایید.

زمان ارسال:
۲ الی ۴ روز- در صورت نیاز فوری به محصول با پشتیبانی تماس بگیرید.

هزینه ارسال:
نسبت به وزن، حجم و قیمت بسته متغیر می باشد.

– ارسال با تیپاکس

زمان ارسال:
زمان ارسال با تیپاکس ۲۴ الی ۴۸ ساعت می باشد.

هزینه ارسال:
به عهده مشتری می باشد و در مقصد به تیپاکس پرداخت میشود.

برای تخمین هزینه بسته پستی خود موارد زیر را مطالعه بفرمایید:

تعرفه پایه بر اساس وزن، فاصله مبدا و مقصد با توجه به تبصره های زیر محاسبه می شود.

تبصره ۱ : در صورتیکه وزن حجمی بیشتر یا برابر با وزن جرمی باشد، مبنای محاسبه  تعرفه وزن حجمی می باشد.

تبصره ۲ : در صورتیکه پاکت با وزن بالای ۲ کیلوگرم باشد، مرسوله با تعرفه بسته محاسبه خواهد شد.

تبصره ۳: در سرویس اکسپرس هوایی: تعرفه به ازای وزن حجمی محاسبه می شود.

 

نکات تکمیلی جبران خسارت تیپاکس :

حداکثر میزان جبران خسارت

  1. امکان جبران خسارت برای مشتریان عادی تا سقف 100 میلیون تومان
  2. امکان جبران خسارت برای مشتریان قراردادی تا سقف 300 میلیون تومان
  3. امکان جبران خسارت برای پاکت تا سقف 2 میلیون تومان

حداقل میزان جبران خسارت

  1. حداقل ارزش قابل ثبت برای بسته، 400 هزار تومان
  2. حداقل ارزش قابل ثبت برای پاکت، 200 هزار تومان

نکات تکمیلی جبران خسارت

  1. باتوجه‌به تصمیم کمیته مراقبت از مشتریان، درصورت تحویل بسته آسیب‌دیده توسط گیرنده، امکان جبران خسارت به میزان آسیب‌دیدگی بسته تا سقف 50% درصد ارزش ثبت‌شده توسط فرستنده هنگام ثبت سفارش وجود دارد. (توجه داشته باشید که بسته آسیب‌دیده باید در حضور تیپاکس‌یار یا زیر دوربین نمایندگی باز شود)
  2. باتوجه به تصمیم کمیته مراقبت از مشتریان، درصورت عدم تحویل بسته آسیب‌دیده توسط گیرنده، امکان جبران خسارت به میزان آسیب‌دیدگی بسته تا سقف 100% درصد ارزش ثبت‌شده توسط فرستنده هنگام ثبت سفارش وجود دارد. (توجه داشته باشید که بسته آسیب‌دیده باید در حضور تیپاکس‌یار یا زیر دوربین نمایندگی باز شود)
  3. درصورت تاخیر در ارسال و توزیع بسته، باتوجه به برآورد زمان مسیر ارسال، امکان ثبت درخواست تاخیر وجود دارد؛ چنانچه بعد از بررسی‌های کارشناسان و بعد از گذشت 10 روز کاری، وضعیت بسته مشخص نباشد، درخواست مشتری با‌عنوان مفقودی، طبق قوانین جبران خسارت، به‌منظور پرداخت خسارت تکمیل می‌شود.
  4. امکان ثبت درخواست جبران خسارت، تا 72 ساعت بعد از تحویل بسته توسط گیرنده.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قوانین جبران خسارت تیپاکس می‌توانید وارد صفحه جبران خسارت شوید.