ماوس مخصوص بازی رپو مدل Rapoo V300

گارانتی : دارد

ناموجود

قیمت برای شما :
158 People watching this product now!
ماوس مخصوص بازی رپو مدل Rapoo V300 - 1

7 روز ضمانت بازگشت کالا

ماوس مخصوص بازی رپو مدل Rapoo V300 - 2

تضمین قیمت

ماوس مخصوص بازی رپو مدل Rapoo V300 - 3

پشتیبانی 24 ساعته

ماوس مخصوص بازی رپو مدل Rapoo V300 - 4

ضمانت اصالت کالا

ماوس مخصوص بازی رپو مدل Rapoo V300 - 5

امکان تحویل فوری در تهران

ماوس مخصوص بازی رپو مدل Rapoo V300 - 6

ارسال به کل ایران

ماوس مخصوص بازی رپو مدل Rapoo V300

ماوس مخصوص بازی رپو مدل Rapoo V300 دارای ابعاد 130.1×74.8×41.3 میلی ‌متر و وزنی معادل دارد. این ماوس به گونه ای طراحی شده است که از کف دست شما جلوگیری می کند و از فشارهای غیر ضروری به دست شما جلوگیری می کند تا حتی در طولانی ترین بازی های خود نیز بتوانید چسبندگی راحت و استفاده دلپذیر را داشته باشید.

ماوس مخصوص بازی رپو مدل Rapoo V300 دارای یک سیستم نور چند رنگ است که به شما امکان می دهد ظاهر ماوس خود را از بسیاری جهات و همچنین با توجه به ترجیحات خود سفارشی کنید. نور پس زمینه رنگی ماوس مخصوص بازی رپو مدل Rapoo V300 دارای سرعت قابل تنظیم و عملکرد لمس است که با حرکات دست شما در تعامل است و ظاهری منحصر به فرد و پویا ایجاد می کند.

ماوس Rapoo V300

البته از نظر ظاهری ماوس مخصوص بازی بسیار جذاب تر از ماوس معمولی است و معمولا دارای نورهای نئون، طراحی فانتزی و ابعاد بزرگ تر هستند. هم ماوس های گیمینگ و هم ماوس های معمولی، به دو دسته بی سیم و با سیم تقسیم می شوند. ماوس های بی سیم یا وایرلس دارای بلوتوث هستند و توسط یک دانگل به کامپیوتر یا لپ تاپ شما متصل می شوند. یک نکته خوب در مورد این نوع موس امکان کار با کامپیوتر از راه دور است.

برند Rapoo که در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ حرفه ای با قیمت مناسب و امکانات قابل قبول فعالیت دارد، محصولات بسیار متنوعی را تولید کرده و در سال های اخیر نیز شاهد حضور مداوم این برند در بازار داخلی بوده ایم.

مشخصات عمومینام برند: RAPOO
گارانتیگارانتی:
اطلاعات تکمیلیوزن: ۱۴۰ گرم
ابعاد: ۱۴۰x۱۰۰x۴۰ میلی‌متر
تعداد کلید: ۷ عدد
نوع اتصال: با سیم
محدوده دقت: ۸۰۰ تا ۱۶۰۰
سایر قابلیت‌ها: طراحی ارگونومیک حافظه داخلی ، ذخیره و بازی کنید دکمه DPI زمان واقعی قابل تنظیم ناوبری دقیق سیستم نور چند رنگ LED با ۱۶ میلیون رنگ
0 reviews
0
0
0
0
0

دیدگاهها

Clear filters

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماوس مخصوص بازی رپو مدل Rapoo V300”